2016 NR. 3 HEADER

dinsdag 11 oktober 2011

Amitié Brodée

Vanochtend vond ik dit nieuwe gratis patroontje op het blog van Martine waar ik een groot fan van ben.
Ook dit is weer een schattig patroontje. Ik denk dat ik meteen aan de slag ga. Eigenlijk ben ik met een ander borduurwerkje bezig, maar ja. Volgens mij hebben we dat probleem allemaal wel eens. Als ik zo naar buiten kijk is het er echt weer voor. Nu nog even poetsen en vanmiddag maak ik er een gezellige middag van. Kopje thee, ik heb nog een lekker koekje in mijn geheime bergplaats (onze huispuber heeft altijd honger, vandaar) ik heb er nu al zin in. Jullie ook?

This morning I saw this adorable new freebie at Martine's blog. I am a great fan of Martine. I like this new freebie very much. I think I am going to start it today! To be honest I have been doing other embroidery, but this one is so nice. Do you know that problem? When I look outside (wind and rain here in Holland) I think this is a perfect day for stitching. I have to do some cleaning first but this afternoon I will be stitching, i'll drink a cup of tea and....I still have some delicious cookies, hidden in a secret place because my 16 year old sun is allways hungry. I'm looking forward to it!




5 opmerkingen:

  1. Wow Marijke dit is een blog naar mijn hart, vele mooie borduurwerkjes krijg ik hier te zien. Hier ga je me vaak zien.
    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke, dit is ook weer zo een leuke link.
    Heel veel borduurplezier,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk... een borduurlink die ik volgens mij nog niet ken. Zometeen gelijk even kijken dus!
    Als alles goed is, zit jij nu dus lekker te borduren en het is er zéker weer voor!!
    Veel plezier, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, deze is ook erg mooi... Ja hoor, ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar wat mooi borduurlinnen en DMC-garen...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De site is direct onder favorieten gezet. Leuke patroontjes staan er. Trouwens jij hebt ook prachtige patroontjes in jouw header staan.

    BeantwoordenVerwijderen