2016 NR. 3 HEADER

maandag 29 augustus 2011

Rouge mini

Hallo allemaal. Het regent hier voor de verandering, maar met een lekkere kop koffie met veel opgeschuimde melk houd ik het hier in mijn werkkamer met al mijn "schatten" om me heen prima uit. Nog een half uurtje achter de pc en dan moet ik toch echt het avondeten gaan maken. Maar voor nu, nog even genieten!

Dit schattige kussentje heb ik geborduurd met één draadje over één draadje. Fijn werk, maar het resultaat is mooi. Het patroon is van Danybrod maar het origineel is in heel andere kleuren uitgevoerd. Het kussentje is 8 x 8.5 cm en gevuld met lavendel. Het kleine medaillon is oud.

Hello everybody. It is raining here but with a cup of cappucino and all my "treasures" around me here in my studio I feel wonderful! I still have half an hour and than I have to prepare the meal for this evening. But for now, I enjoy!

I stitched this sweet little lavender cushion with one thread over one, which gives a beautiful result. The pattern is from Danybrod but the original is made in totally different colors. The pillow measures 8 x 8.5 cm. The medaillon is antique.












4 opmerkingen:

  1. Fijn dat ik nu zo een reactie bij je kan achterlaten!
    Wat een prachtige borduurwerkjes!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden en het medaillonnetje vind ik ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden en zo fijntjes.
    Je sfeertafeltje ziet er ook heel mooi en gezellig uit.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn werkje! Heel mooi geworden.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen