2016 NR. 3 HEADER

donderdag 25 augustus 2011

Patroontje van kaart

In mijn  blogje van dinsdag 23 augustus heb ik het lavendelkussentje laten zien dat ik gemaakt heb van een kaart die ik van borduurvriendin Nelly kreeg. Jullie vinden het vast leuk om het patroontje te krijgen. Helaas kan ik geen bron vermelden want er staat niets op de kaart van een uitgever of iets dergelijks.
Maar goed, degene die dit ooit op papier heeft gezet vindt het vast niet erg als andere enthousiaste borduursters dit mooie patroontje ook gaan borduren!

On august 23 I showed you the little lavender pillow that I made from a pattern on a postcard I received some time ago from my friend Nelly. I think that you are happy to find the chart here. I  don't know the original designer or publisher because they are not mentioned on the postcard. I don't think they have a problem with it when other enthusiastic stitchers are using it!

Veel borduurplezier! Have fun!










Klik op het patroon om het te vergroten
Click on the pattern to enlarge




4 opmerkingen: